niedziela, 5 czerwca 2011

8 obserwatorów! : )

Jej jak ja się cieszę, mam już 8 obserwatorów, a do końca roku szkolnego zrobiłam sobie wolne w blogowaniu... Chcę wszystko w końcu pozaliczać na odpowiednie oceny i cieszyć się wakacjami, słońcem i letnimi, przewiewnymi ubraniami : ) Jutro pisze jeszcze sprawdzian z biologii, na który nie mam już ochoty się uczyć. + do tego, przez cały tydzień: testy diagnostyczne, 2 na dzień. Już tylko 16 dni do wakacji!
A dzisiaj pokarzę wam bardzo modne, przewiewne sukienki.










Przyznam, ze nie każda zauroczyła mnie. Jednak ta ostatnia, najskromniejsza jest bardzo urocza: )
pozdrawiam was i nie jestem pewna czy w najbliższym czasie napiszę coś tutaj. Czeeeeść : *

4 komentarze:

  1. Nie lubię sukienek :D Jestem głupol i zamiast tego chodzę w szortach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, zdjęcie mojej sukienki maksi :D wczoraj kupionej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia, fajny blog!

    ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA

    aleksandra-fortuna.blogspot.com



    aleksandra-fortuna.blogspot.com


    aleksandra-fortuna.blogspot.com


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, śliczne sukienki;)

    obserwuję ! i liczę na to samo ;-)

    OdpowiedzUsuń