środa, 22 czerwca 2011

Magia wakacji.

Dziewczyny już wakacje! Sama do końca nie jestem tego świadoma, ale ta piekna pogoda, słońce i koniec szkoły na ponad 2 miesiące-cud! Dzisiaj jest na pewno dla wielu osób uczących się przez te 10 ciężkich miesięcy, wyjątkowy dzień:)
Lecz ja dzisiaj chciałam Wam napisać o pewnej młodej Szwedce, którą raczej kojarzycie. Nazywa się Kenza Zouiten, jest ona najbardziej znaną bloggerką w Szwecji, ma zaledwie 20 lat, a dla wielu osób jest już inspiracją. Jej każdy strój ma coś w sobie, coś przesyła. Czasem jest elegancki, zmysłowy, a czasem-codzienny, sportowy. Ja zaczęłam od niedawna zaglądać na Jej bloga i do tej pory nie zdążyłam zobaczyć wszystkich postów :) Więc każdą z Was zapraszam do oglądania jej bloga.   http://www.kenzas.se/
Co sądzicie o tym blogu, podobają Wam się Jej stylizacje?

Oczywiście życzę Wam udanych wakacji! I mam na dzieję, że po wakacjach na moim blogu będzie więcej postów i obserwatorów : ) Udanego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz