piątek, 20 maja 2011

Na czasie.

Jeszcze raz witam :) Chciałam się z Wami podzielić tym co teraz najbardziej pożądane i bardzo ładne. Jest tyle teraz ładnych , fajnych i modnych rzeczy, które chcę sobie kupić :) Mam nadzieję, że doradzicie mi.

Strasznie podobają mi się bejsbolówki, wiem, że są w h&m lecz w moim mieście nie am tego sklepu. Może wiecie gdzie jeszcze mogę je znaleźć ?


Najbardziej podoba mi się ta granatowo- biała, a Wam ? 

Moja kuzynka niedawno kupiła sobie dżinsową koszulę, jest bardzo fajna i wygodna. Pasuje do wszystkiego, jak to dżins. 

A Wy jakie zdanie macie o tych koszulach?

Zarąbiste są te koturny, choć zastanawiam się czy jak je kupię dam sobie w nich radę chodzić:)

Większość dziewczyn wybiera te całkiem zabudowane, mi jednak osobiście podobają się te 2, A Wam kochane ?

Jeszcze chciałam Wam pokazać przecudowne buty. Mam obsesję na punkcie butów. Ale te naprawdę są czarujące :)
Mam nadzieję, że na temat ciuchów powiecie swoje opinie. Pozdrawiam jeszcze raz, udanego dnia :)






1 komentarz:

  1. te kurtki są genialne.! sama muszę sobie kupic. mi najbardziej podoba się jednak czerwono-biała. ;D
    pozdrawiam. ;*

    + pamiatka po sobie. ;p
    http://majlajfbejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń