piątek, 20 maja 2011

Okulary przeciwsłoneczne!

Hej dziewczyny, myślę, że 'zabezpieczyłyście się' już na lato w parę okularów przeciwsłonecznych :) Znalazłam na internecie ciekawe zdjęcia, bo przyznam się bez bicie, że nie kupiłam w tym roku żadnej pary okularów przeciwsłonecznych, a one też dodają ubraniu wdzięku.
Ten model wydaję się najbardziej pożądany teraz. Przyznam się, że mi też podoba się najbardziej : )

Tzw. kotki, są bardzo ciekawe jednak nie do każdego kształtu twarzy pasują..
Ramki w kwiatki? To naprawdę ładne i oryginalne.
Te są według mnie bardziej eleganckie, choć nie wiem czy to trafne stwierdzenie. Całkiem, całkiem ciekawe te okulary..

Jednakże trzeba Kochane pamiętać, że okulary muszą pasować na do twarzy, bo możemy zepsuć cały rezultat. Więc przy kupowaniu okularów popatrzcie też na to. A więc dziewczyny, które okulary wam się podobają? A może macie inne propozycje? Chętnie czekam na Wasze opinie. Kupiłyście już sobie okulary, a może tak jak ja, jeszcze nie. 
Udanego weekendu:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz