piątek, 20 maja 2011

W stylu gwiazd.

Cześć dziewczyny. Pokażę Wam dzisiaj stroję gwiazd, które mi się bardzo spodobały.
Monika wygląda tutaj przecudnie. Ten zestawik ( bo nie jest to sukienka )  jest w żywych i modnych kolorach w tym sezonie. Usta podkreśliła wyrazistym kolorem, co ja uwielbiam i sama często tak się maluję. A do tego wszystkiego dodała stylowy beż, bardzo dobrze! Moim zdaniem, gdyby buty ubrała różowe, lub pomarańczowe 'zabiłaby' efekt zestawu. Naprawdę podoba mi się ten zestaw.
Camilla Belle pokazała tutaj to co najmodniejsze w tym sezonie. Bawiła się kolorami! Z głową to wszystko połączyła, a do tego wzięła w rękę beżową torebkę. Gdyby wszyscy ludzie się tak kolorowo ubierali na tym świecie o wiele byłoby weselej :)
Można powiedzieć tutaj, że gwiazda ubrała się 'zwyczajnie'- T-shirt, 3/4 spodnie z ' obniżanym krokiem ', duża torebka, szalik i buty. Jednak ten szalik i buty ożywiły cały strój, już nie jest ' zwykły ' , ' nudny ' . Szalik w kolorze zielonym z dodatkiem różu super prezentuję się z tym zestawieniem. 
Heidi zaciekawiła mnie swoim swoim strojem! Ale przede wszystkim duża, żółta torba jest przecudowna, a ja uwielbiam takie wyraziste rzeczy, które zmieniają ' nudny '  strój w coś pięknego. Jednak muszę przyznać, że do butów nie mogę się przekonać. A Wy co sądzicie o Jej butach?
Stefani Gwen. Zazwyczaj Jej stroje mnie szokują lecz ten ma coś w sobie. Wiem, wiem, nie ma żadnego wyrazistego dodatku, który by mnie zachwycał lecz coś w sobie jednak ma. Ja jak patrzę na stroję ludzi, gwiazd zawszę staram się nie mówić, że coś jest BRZYDKIE, gdyż każdy ma inny styl, nosi to co lubi! Staram się patrzeć na te osoby zastanawiając się dlaczego to akurat mu się podoba, już wiem, uważa, że w tym stroju 'COŚ JEST'. Właśnie zwracając się do Stefani, niby jest zwyczajnie ubrana, a to przecież gwiazda, która zawsze powinna być oryginalna. Jednak Ona uważa, że coś w tym jest i ja tak samo uważam. Modne spodnie, torebka z długim paskiem, która jest bardzo wygodna na jakiś spacer, szybkie zakupy.A Wy jak oceniacie strój Stefani? Może coś byście dodały lub zabrały z tego stroju ? 

Dobrze kończę o gwiazdach. Jest taka piękna pogoda, ale chyba będzie padać, bo wywijają mi się włosy:) i jest parno u mnie. Ja jednak siedzę w domu, gdyż chora niestety jestem i patrzę przez okno na ten piękny świat:) Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz